Ar šo moduli iesūtām Horizon preču saņemšanas pavadzīmi
Iespēja veikt saņemto preču salīdzināšanu ar pasūtījumu piegādātājam. Pie preču saņemšanas ievadiet partiju informāciju un cenu.
Modulis ir izstrādāts, lai nodrošinātu maksimālu ērtību un pielāgojamību jūsu uzņēmuma vajadzībām. Pateicoties intuitīvajai lietotāja saskarnei, jūsu darbiniekiem būs viegli lietot šo funkcionalitāti.
Iespēja pie preču saņemšanas ievadīt tās derīguma termiņu, sertifikātu, akcīzes marku, RPN, piezīmes un daudzumu iepakojumā.
Ievadiet pavadzīmē norādīto preču cenu un pārbaudiet kopējo saņemšanas dokumenta summu
Ja saņemtā prece ir bijusi piesaistīta kādam Horizon klienta pieprasījumam, aplikācija Jūs par to brīdinās un Jums būs iespēja saņemto preci uzreiz novirzīt klientu pieprasījumu izpildei
Gadījumā, ja saņemtais preču daudzums nesakrīt ar pasūtīto preču daudzumu aplikācija brīdina lietotāju pirms dokumenta iesūtīšanas. Ja lietotājs apstiprina nesakritības, tad aplikācija pie saņemšanas pavadzīmes saglabā excel failu ar fiksētajām atšķirībām
Veiciet saņemtās preces fotofiksāciju un saglabājiet foto pie saņemšanas pavadzīmes
Fotografējiet saņemšanas pavadzīmi, CMR vai citu dokumentu un izveidoto PDF failu pievienojiet saņemšanas pavadzīmei
Pievienojiet vēlamo plaukta adresi saņemtajai precei un vienlaicīgi ar saņemšanas pavadzīmi aplikācija izveidos arī plauktā izvietošanas dokumentu
Tiek izveidots tāds dokumenta tips, kāds ir definēts konkrētā kreditora klienta kartiņā
Pievienojiet pavadzīmei līguma informāciju to ērti izvēloties no "drop-down" izvēlnes
Skenējiet svītrkodu, lai ātrāk atrastu preci. Skenējiet QR/datamatrix kodus un tajos ietvertā partiju informācija automātiski tiks ierakstīta partiju laukos
Ievadiet preču daudzumu izmantojot aplikācijā iebūvētu kalkulatoru
Meklējiet preci pēc svītrkoda, nosaukuma vai nomenklatūras koda
Pievienojiet saņemšanas dokumentam piezīmes